تشکل طلبگی قـیـام

«( هــــــــمــــــــت بــــــــرای هــــــــدایــــــــت )»

بیانیۀ مطالبه‌گرانۀ تشکل طلبگی قیام(پیرو حوادث پسا ماجرای مهسا امینی)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با عرض تسلیت به محضر ملکوتی امام عصر ارواحنا فداه بابت جسارت کوردلان به ساحت قرآن کریم و توهین به مقدّسات اسلامی و همچنین تسلیت به خانواده‌های شهدای حوادث اخیر و خانواده‌های سایر جانباختگان و ابراز همدردی با مجروحین و آسیب دیدگان، چند نکته و مطالباتی را به عرض می‌رسانیم؛

 

مسئله رعایت حجاب اولاً یک حکم و امر الهی متناسب با فطرت انسان و ثانیاً یک قانون مترقی عقلی و مجرب است که التزام عملی به آن موجب سلامت و سعادت فرد و جامعه بوده و حکومت دینی باید مبیّن، مروّج و مجری آن باشد. مسئله حجاب و پوشش افراد وقتی که در جامعه و اماکن عمومی حضور دارند دیگر یک مسئله فردی و شخصی نیست، چون آن فرد در انظار عمومی و بستر جامعه‌ای قرار دارد که متعلق به همگان است و همه در آن حق دارند و مدیریت این فضا با ضوابط قانونی تنظیم می‌گردد لذا هیچ کوتاهی از هیچ مسئولی در نهادینه کردن حجاب و عفاف و مبارزه با موانع آن پذیرفته نخواهد بود.

بر کسی پوشیده نیست که اصلی‌ترین بستری که موجب گسترش اتفاقات فتنه‌گون بعد از ماجرای فوت «خانم مهسا امینی» شد چیزی جز ولنگاری حاکم بر فضای مجازی کشور نیست تا جایی که هر کسی به خود جرأت می‌دهد که با انتشار اخبار کذب و اظهار نظرهای هیجانی بدون مبنا و سند موجب تشویش افکار عمومی، نفرت پراکنی و به خطر انداختن امنیت دیگران شود. لذا در این خصوص از مسئولین مربوطه خواستاریم تا ضمن ساماندهی هرچه سریع‌تر فضای ولنگار مجازی به شدّت با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه خصوصاً سلبریتی‌ها برخورد قاطع قانونی شود تا درس عبرتی برای سوداگران گردد.

مطالبۀ جدی ما از مسئولین محترم این است که با هتّاکان به ساحت قرآن کریم و مقدّسات اسلامی و آشوبگرانی که به حقوق عامه و نوامیس مردم تعرض کرده و موجب شهادت، جانباختن و مجروحیت مأمورین و شهروندان و آسیب به اموال عمومی شده‌اند به هیچ وجه مماشات نکنند و در اوّلین فرصت ضمن اعمال اشدّ مجازات قانونی، لیدرها و سابقه‌داران آنها را به افکار عمومی معرفی نمایند. امیدواریم همانگونه که برای رسیدگی به فوت یک خانم در مقر پلیس تا عالی‌ترین مقامات مداخله کرده و دستور رسیدگی و پیگیری فوری دادند در خصوص موارد فوق الذکر نیز شاهد رسیدگی و پیگیری جدی و فوری باشیم.

 

پنجشنبه 31 شهریورماه 1401
(مصادف با 25 ماه صفر 1444)

تشکل طلبگی قـیـام

  • عزیز/عزیزان.

    سلام.

    بیانیه به چه دردی می‌خوره؟؟؟؟

    با رسانه و با تربیت خائن به درون کشور نفوذ کردند.        از سالها پیش!

    الان به راحتی سوار بر افکار عمومی ما هستند.           این رو به راحتی با حرکت در خیابون یا سوار اتوبوس و تاکسی شدن می‌شه فهمید.

    پاسخ:
    علیکم السلام

    ضمن تشکر از تذکر شما باید عرض کنم که؛ بیانیه صادر کردن جهت اعلام موضع و مطالبه‌گری صرفاً یک ضلع از هندسه فعالیت سیاسی است و اضلاع دیگر آن از مطالعه و پژوهش، تربیت نیرو، فعالیت اجتماعی، جهاد تبیین و غیره تشکیل شده است که به قدر بضاعت به آنها نیز اشتغال داریم.

    اجرکم عندالله
  • ممنون از جوابتون.🌹

    شما کارتون درسته. 🌹 من یه مقدار از خودم و امثال خودم دلگیرم که چرا کاری نکردم. شاید اگه یه صفحه خوب اینستاگرام با تعداد خوبی فالوور داشتم. یا حتی اگه در حد بضاعتم یه چند تا مطلب پرخواننده و جذاب در زمینه تبیین یا رو کردن دست دشمن درست کرده بودم و برای نشرش تلاش کرده بودم... می‌تونستم مقداری در کم شدن حوادث این روزها تاثیرگذار باشم. به هر حال...

    آجرکم‌الله 🌹

  • سلام خدا قوت

    با نشر این بیانیه می‌توان به هدف نویسنده بیانیه کمک کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی